Qleano

Qleano hjälper dig till en smidigare, snabbare och enklare flytt

Qleano har fått 558 omdömen (Snittbetyg: 4.1)

Sabina Tillberg
juni 2021
Qleano svarade:
Hej Sabina, Tack snälla för ditt omdöme, roligt att se att du är nöjd :) Önskar dig en fin sommar och varmt välkommen åter! Vänligen, Natalia
Kurt Peterson
juni 2021
Qleano svarade:
Hej Kurt! Tack snälla för ditt omdöme till oss! Så fint att se att du är nöjd med vår tjänst! Varmt välkommen åter vid din nästa flytt :) Vänligen, Natalia
Helen Pettersson
juni 2021
Qleano svarade:
Hej Helen, Tack för ditt omdöme! Härligt att se att du är nöjd med städningen :) Önskar dig en fin sommar! Vänligen, Natalia
Yrzah steen
juni 2021

Otroligt bra utförande av flyttstäd, helt klart prisvärda och otroligt trevliga

Qleano svarade:
Hej Yrzah, tack snälla för ditt omdöme! Härligt att se att du är nöjd med både service, pris och framförallt städningen! :) Varmt välkommen åter vid din nästa flytt :) Vänligen, Natalia
Per Englund
juni 2021
Qleano svarade:
Hej Per, Tack för ditt omdöme, roligt att se att du är nöjd med städningen genom oss! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Natalia
Charlotte
juni 2021
Qleano svarade:
Hej Charlotte, Tack så mycket för ditt omdöme! Så roligt att höra att städningen blev godkänd :D Ha en härlig kväll! Vänligen, Natalia
Daniel Sandström
juni 2021
Qleano svarade:
Hej Daniel, Tack snälla för ditt omdöme, så härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst! :) Ha en härlig kväll! Vänligen, Natalia
Sven
juni 2021

Hade ett avtalat pris på 1600kr men det höjdes med 440kr för att ugnen var smutsig.

Qleano svarade:
Hej Sven, Tack för ditt omdöme! Då vi inte har möjlighet att titta på en bostad på förhand, utan först när vi är på plats på städdagen, görs alltid bedömningen om bostaden är i normalt skick eller ej. Detta då man utgår från ett visst antal timmar det ska ta för en städning på ett visst antal kvadrat. Ibland när vi kommer till en städning kan man se att delar av en bostad inte anses vara normalt skick - där vi kommer behöva lägga extra tid och resurser för att kunna städa. Ett exempel kan vara ugnen, som i ditt fall här. Om det är onormalt mycket fastbränt fett eller mat (som inte går att få bort med normal städning) så kontaktar vi alltid kunden för att gå igenom detta med och för godkännande av extratid för detta för att kunna lämna garanti på den delen. Vänligen, Natalia
Mariette Nökleby
juni 2021

Väldigt proffsiga och noggrann personal.

Qleano svarade:
Hej Mariette, Tack snälla för ditt omdöme! Underbart att läsa att du är nöjd med städningen! Ha en riktigt härlig sommar! Vänligen, Natalia
K Söderlind
juni 2021
Flyttstädning av lägenhet på 112 kvm i Uppsala, 28/5

Fönstren var slarvigt rengjorda/torkade. Lådor och kärl vid kökssopor var bortglömd, likaledes golvet under alla köksskåp.
Bemötande på kundservice … Visa mer

Fönstren var slarvigt rengjorda/torkade. Lådor och kärl vid kökssopor var bortglömd, likaledes golvet under alla köksskåp.
Bemötande på kundservice obegriplig- kallar kunden för lilla gumman och kastar luren i örat. Sedermera har bara vd:n beklagat den dåliga städningen och bemötandet. Det har tagit mig tid att reda i detta- mitt i en flytt. Nej till Qleano! Ångrar att jag valde detta företag som inte ha kvalitetskontroll av underleverantörer.

Qleano svarade:
Hej, Tack så mycket för ditt omdöme! Det är jättetråkigt att läsa om din erfarenhet av oss, då den är långt ifrån hur vi vill att du som kund ska uppleva oss. Jag ber om ursäkt för om du känner dig dåligt bemött och förstår att det ibland kan låta hårt när det är mycket fakta som behöver förklaras, men försäkrar dig om att det inte är vår mening. Det är verkligen beklagligt att det blev flertalet missar i städningen hos dig - det kan bero på många olika saker men för detta har vi en garanti som innebär att vi åtgärdar de brister som ni har anmärkningar på. Jag kan se i ditt ärende att vi fått komma tillbaka tillslut, och har åtgärdat det som anmärktes på, och därefter fått OK från dig att det är godkänt. Vi har noga kontroller av alla våra samarbeten just för att se till att kvalitetsnivån upprätthålls, då de städar under vår flagg. Vår kollega Emily har hand om detta och följer kontinuerligt upp det, vilket hon även kommer göra i detta fall. De städteam som inte håller uppe nivån får heller inte längre städa för oss, så vi är tacksamma för all feedback vi kan få så att vi kan förbättra oss både internt och med våra samarbeten. Ber återigen om ursäkt för för missarna i din städning, men hoppas att det nu känns bra och att du kan komma vidare och trivas bra i din nya bostad! Önskar dig en trevlig sommar! Vänligen, Natalia