Qleano

Qleano hjälper dig till en smidigare, snabbare och enklare flytt

Qleano har fått 558 omdömen (Snittbetyg: 4.1)

Emeli Tika
oktober 2020

Arbetet avklarades inte helt, tomma ytor och vrår som inte behandlades alls. Obehöriga personer var närvarande, samt att det innehavande verktygen inte var … Visa mer

Arbetet avklarades inte helt, tomma ytor och vrår som inte behandlades alls. Obehöriga personer var närvarande, samt att det innehavande verktygen inte var tillräckliga för det nödvändiga arbete som krävts.

Qleano svarade:
Hej Emeli, Det låter inte alls bra och är naturligtvis inte okey - varken städmissar eller obehöriga personer som såklart är allvarligt! Jag hittar din bokning här men kan inte se att du varit i kontakt med oss om detta alls. Vill du maila oss om detta är du snäll så att vi får ta en titt på vad som hänt? Vänligen, Natalia på Qleano
Cilla Elvefors
oktober 2020
Qleano svarade:
Hej Cilla, Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme till oss, det blir vi så glada för! Vi vill gärna veta vad som gjorde att vi inte fick den sista stjärnan, om det finns något vi kunnat göra bättre! Om du vill tar vi tacksamt emot din feedback på support@qleano.se :) Önskar dig en fin dag! Vänligen, Natalia på Qleano
Helena Håkansson
oktober 2020

Städet ringde och sa att spis och ytterdörr ej gick att få rena men jag sa att de gör så gott de kan. Istället valde de att ej städa bakom element och missade … Visa mer

Städet ringde och sa att spis och ytterdörr ej gick att få rena men jag sa att de gör så gott de kan. Istället valde de att ej städa bakom element och missade några fönster. Tanken är väl att man ringer innan man sätter igång om man ser att det kräver mer arbete.

Qleano svarade:
Hej Helena, Det är väldigt tråkigt att höra att du inte är helt nöjd. Vad jag kan se i ditt ärende är att extradebiteringen inte godkändes då bostaden bedömdes vara utöver normalt skick. Om det inte godkänns kan vi heller inte lämna garanti på städningen, och anledningen till att det inte godkändes var att boendet ändå skulle renoveras. Jag är som sagt ledsen att du inte är helt nöjd ändå, men jag försäkrar dig om att vi gjort det vi kunnat på den tid vi haft på oss. Har du fler frågor kring detta är du varmt välkommen att återkomma till oss! Önskar dig en fin fredag! :) Vänligen, Natalia på Qleano
Robin Strandberg
oktober 2020
Qleano svarade:
Hej Robin, Magiskt - tack snälla för ditt omdöme, det blir vi så glada av att se! Hoppas du får en toppendag! Vänligen, Natalia på Qleano
Anki Winkler
oktober 2020
Qleano svarade:
Hej Anki, Tack för ditt omdöme! Finns det något vi kunde gjort bättre för att förtjäna den sista stjärnan får du gärna höra av dig, så att vi kan bli bättre i framtiden! Önskar dig en riktigt fin dag! Vänligen, Natalia på Qleano
Malin Altoné
oktober 2020
Qleano svarade:
Hej Malin, Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme till oss! Finns det något vi kunnat göra för att få full pott här får du hemskt gärna höra av dig så att vi får veta vad vi kunnat göra bättre :) Ha en riktigt fin dag! Vänligen, Natalia
Marianne Johansson
oktober 2020

Bra utförd flyttstädning. Som jag förväntat mig. Inget att klaga på.

Qleano svarade:
Hej Marianne, Så roligt att höra, tack snälla! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad! Vänligen, Natalia på Qleano
Agnes Hahn
oktober 2020
Qleano svarade:
Hej Agnes, Tack för ditt omdöme, det blir vi så glada för! Fanns det något vi kunde göra bättre så vore vi tacksamma om du hörde av dig med synpunkter :) Önskar dig en riktigt fin dag! Vänligen, Natalia på Qleano
Evelina Hellberg
september 2020
Qleano svarade:
Hej Evelina! Tack för ditt fina omdöme! Vi vill gärna veta vad vi kunnat göra bättre för att förtjäna 5 stjärnor - återkom gärna till oss på supporten med din feedback så att vi kan bli bättre :) Önskar dig en fin dag! Vänligen, Natalia på Qleano
Tobi Karlsson
september 2020
Qleano svarade:
Hej Tobi, Tack för ditt omdöme! Vi är glada för alla stjärnor, men är ledsna att din upplevelse av oss enbart gav oss 3. Om något missats i städningen har vi en garanti som innebär att vi kommer ut och åtgärdar missarna inom 3 arbetsdagar - hör gärna av dig till oss så hjälper vi dig vidare! Önskar dig en fin helg! Vänligen, Natalia på Qleano