Qleano

Qleano hjälper dig till en smidigare, snabbare och enklare flytt

Qleano har fått 558 omdömen (Snittbetyg: 4.1)

Sally Sandgren
september 2020
Qleano svarade:
Hej Sally, Tack för dina stjärnor! Om det var något som inte blev helt bra får du gärna höra av dig till oss, så hjälper vi dig gärna! Önskar dig en fortsatt fin dag. Vänligen, Natalia på Qleano
Annika Eriksson
september 2020

Trevligt bemötande och rent o snyggt!!

Qleano svarade:
Hej Annika, Så roligt att du är nöjd, det blir vi så glada av att höra! Hoppas du trivs bra i ditt nya boende! Vänligen, Natalia på Qleano
Malin Sandberg
september 2020
Qleano svarade:
Hej Malin, Så roligt att du blev nöjd, det blir vi så glada av att höra! Önskar dig lycka till i ditt nya hem :) Vänligen, Natalia på Qleano
Charlotta Karlsson
september 2020

Hade otur och fick ett städbolag som inte gjorde sitt jobb, fick städa efteråt själv. Detta inte Qleano’ fel. Ringde dom och deras bemötande var högklassigt. … Visa mer

Hade otur och fick ett städbolag som inte gjorde sitt jobb, fick städa efteråt själv. Detta inte Qleano’ fel. Ringde dom och deras bemötande var högklassigt. Fick den hjälpen jag behövde direkt. Är mycket nöjd med ql

Qleano svarade:
Hej Charlotta, Så tråkigt att det inte blev bra med städningen hos dig, det är aldrig roligt när det händer - varken för våra kunder eller oss. Men jag är glad att du känner att du fick den hjälp du behövde och att du är nöjd med oss i slutändan! Önskar dig en riktigt fin dag! Vänligen, Natalia på Qleano
Simon
september 2020

Mycket bra städat överlag men gjorde inte allt som stod i protokollet, fast att de kryssat för att de gjort det. Gick inte att få tag på för ett återbesök så … Visa mer

Mycket bra städat överlag men gjorde inte allt som stod i protokollet, fast att de kryssat för att de gjort det. Gick inte att få tag på för ett återbesök så jag fick slutföra arbetet själv för att hinna med innan utflytt.

Qleano svarade:
Hej Simon, Tack för ditt omdöme, vi uppskattar all feedback! Jag ber om ursäkt för att städningen inte blev helt bra, givetvis ska det berörda städbolaget då få åtgärda detta, det ingår i vår garanti. Jag kan inte hitta ditt ärende här, men maila mig gärna på support@qleano.se så hjälper jag dig gärna med en reklamation! Vänligen, Natalia på Qleano
Stefan Palm
augusti 2020
Qleano svarade:
Hej Stefan, Tack för dina 5 fina stjärnor - det uppskattar vi! Vänligen, Natalia på Qleano
tony ekelund
augusti 2020

En otroligt bra insats.lägenheten somnar mer än kraftigt en nedsmutsad blev som ny

Qleano svarade:
Hej Tony, Så roligt att höra att vi levde upp till dina förväntningar! Tack snälla för dina 5 stjärnor! Vänligen, Natalia på Qleano
Marina Jerger
augusti 2020
Qleano svarade:
Tack snälla Marina för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme här. Roligt att se att du är nöjd :) Mvh Anna, Qleano
Per Berggren
augusti 2020
Qleano svarade:
Tack Per för ditt omdöme och vad härligt att se att du verkar helnöjd med tjänsten! Mvh Anna, Qleano
Kjell Larsson
augusti 2020
Flyttstädning av villa på 165 kvm i Örebro, 31/7

Valde bolaget eftersom dom var lite dyrare och för att jag ville slippa eventuella problem, efter städningen så var det inte allt så bra städat så det fick bli … Visa mer

Valde bolaget eftersom dom var lite dyrare och för att jag ville slippa eventuella problem, efter städningen så var det inte allt så bra städat så det fick bli en omstädning som tog tid och kändes väldigt onödig. Besviken.

Qleano svarade:
Hej Kjell! Vi strävar alltid efter att en städning ska bli godkänd vid fösta städtillfället och vi beklagar verkligen om det inte blev så i ditt fall. Ni som kund har då garantin att luta er tillbaka mot och vi kommer tillbaka kostnadsfritt. Trotts detta hoppas vi att städningen känns bra nu och att ni trivs bra i ert nya boende. Vi på Qleano kommer jobba vidare internt med att förebygga städmissar och bara bli bättre och bättre på utförandet. Önskar dig en fortsatt fin fredag och trevlig helg! Mvh Anna, Qleano