Fresh Home AB

Stockholm

Fresh Home AB har fått 10 omdömen (Snittbetyg: 4.5)

Astrid
juli 2024

Kom alltid i tid, jobbade självständigt och ordentligt.

Fresh Home AB svarade:
Tack Astrid!
Thomas Ekholm
juli 2024

Jag är nöjd med servicen och kundtjänsten hos Fresh Home AB. Personalen är artig och professionell, och produkterna håller hög kvalitet. Leveranstiden var … Visa mer

Jag är nöjd med servicen och kundtjänsten hos Fresh Home AB. Personalen är artig och professionell, och produkterna håller hög kvalitet. Leveranstiden var snabb och som utlovat. Jag rekommenderar starkt Fresh Home och kommer definitivt att använda deras tjänster igen!

Fresh Home AB svarade:
Tack Thomas!
Anna Petersson
juni 2024

Jag vill tacka er så hjärtligt för det otroligt fantastiska städningen ni utförde. Ni överträffade verkligen alla mina förväntningar! Allt var skinande rent … Visa mer

Jag vill tacka er så hjärtligt för det otroligt fantastiska städningen ni utförde. Ni överträffade verkligen alla mina förväntningar! Allt var skinande rent och doftade så fräscht.

Jag kan inte nog rekommendera er! Ni är verkligen bäst och jag ger er 100% positiv feedback. Tack för er professionalism, noggrannhet och vänliga bemötande. Ert arbete har gjort mitt hem till en glädje att vistas i.

Jag rekommenderar Fresh Home varmt och helhjärtat till alla som söker städning av högsta kvalitet.

Stort tack än en gång!

Vänliga hälsningar,
Anna

Fresh Home AB svarade:
Stort tack Anna!
Monika Ledin
maj 2024
Fresh Home AB svarade:
Tack för din omdömen Monika!
Anita Vestergren
april 2023

Jag är nöjd ordentligt och noga städat

Fresh Home AB svarade:
Stor tack för dina fina ord!
Ida
oktober 2022
Löpande hemstädning av lägenhet på 66 kvm i Stockholm

Väldigt oseriöst företag. Städningen vad helt ok-ej bra. Städaren rotade i vår kyl/fry och tog mat av oss,- vilket är helt oacceptabelt. Hon hade även sönder … Visa mer

Väldigt oseriöst företag. Städningen vad helt ok-ej bra. Städaren rotade i vår kyl/fry och tog mat av oss,- vilket är helt oacceptabelt. Hon hade även sönder en prydnad utan att ens meddela oss.
Kontaktade företaget gällande händelsen och de skulle prata internt och återkomma till mig, jag har endast fått fakturan för besöket. Fortfarande ingen annan återkoppling trots flera mail. Under all kritik!

Fresh Home AB svarade:
Det är väldigt tråkigt både för oss, er som kund, och för städaren att en sån här situation har inträffat. För att tydliggöra meddelade du för oss att du är nöjd med städningen och enligt din tidigare beställning skapade vi fakturan. Du har också angett i första mejlet att det är det väldigt märkligt att det låg 3 st mackor i mikrovågsugnen och att mackorna kommer ifrån din frys. Efter städningen sakandes dessa 3 i frysen samt att Micron inte heller är rengjord. Du ringde också vår kundtjänst upprörd och ville ha förklaringar direkt, samt la du till att städerska säkert har ätit leverpastej från kylskåpet eftersom du hittade en kniv med leverpastejrester på i kökslådan. Efter det har vi kontaktat dig både per telefon och hembesök (din sambo var på plats) samt städerskan som utförde städning hos dig. Vi vill också understryka att vi litar både på våra kunder och anställda,så vi måste utreda ärendet noga så att ingen blir oskyldigt anklagad för brott eller likande. Man inte kan hänga ut städerskan och anklaga henne för stöld (som det står i ditt mejl) ifall man inte har några bevis man måste vänta tills utredning är klar. Den anställda nekar till alla anklagelser ovan och sa att hon glömde att rengöra microugnen därför visste hon inte att mackorna låg i ugnen. Vidare aldrig har vi hört något från dig eller varken din sambo (när vi har varit på plats) att en prydnad gick sönder under städningen. Och pga detta kunde vi inte hantera detta. Som kompensation för dessa 3 brödbitar (vilka du hittade i micron) fick du 5% rabatt på fakturan. Och enligt våra beräkningar överstiger rabatten med 240% förlust på dessa 3 mackor vilka städaren faktiskt inte tog . Våra städare går igenom rekryteringsprocess, träningsprogram samt många interna kontroller. Vi baserar detta på kundens och medarbetarnas feedback. Den Anställde som städade hos dig har aldrig fått minsta klagomål. I detta fall, har vi som du nämner ersatt 3 mackor med en rabatt på 5% och du anser att det inte är vettigt,därför kommer vi att kontakta ARN (Allmänna reklamationsnämnden) och vi återkommer med beslutet så fort får vi svar. Ni anser också i mejlet att det var stöld så vi vill uppmana er att ni alltid kan polisanmäla händelsen för vidare utredning. Som sagt, feedback är väldigt viktigt för oss och vi behöver detta till våra interna samtal och utredningar. Om vi dock inte får all information så blir det svårt för oss att veta att en prydnad gick sönder. Vi önskar dig en fortsatt bra dag! Fresh Home Stockholm
Lotta Nilsson
juni 2022
Fresh Home AB svarade:
Tack så mycket!
Susanne Eriksson
juni 2022

Fresh Home lämnade professionell och komplett information, något som tyvärr inte var standard bland de andra som offererade. Jag behövde inte leta efter … Visa mer

Fresh Home lämnade professionell och komplett information, något som tyvärr inte var standard bland de andra som offererade. Jag behövde inte leta efter uppgifter jag saknade. Deras hemsida var också informativ och proffsig.

Fresh Home AB svarade:
Stor tack för dina fina ord!
Edina
april 2022

Profesionellt och fantastiskt gjort. Rekommenderar verkligen deras tjänster.

Fresh Home AB svarade:
Tack så mycket!
Satu Heinäaho
april 2022
Fresh Home AB svarade:
Hej Satu och tack för det! Vi är glada att du är nöjd :)